Mål och träningsupplägg våren 2009

Under sex månader är mitt mål att gå ner 10 kilo, må bra och se bra ut. Jag vill få bort ringen runt magen och lyfta rumpa, ha stark rygg och snygga armar.


Efter två månader den 15 mars väger jag in mig (håller tummarna) på 62 kg. Jag kommer ha gått ner fem kg efter 5ggr i veckan med träning. Träningen kommer vara fördelad på 3 cardio pass dvs, Spinning, promenad band el. ute, Arobicspass eller dans.
2 st valfria pass tex, yoga, bodypump, cardio, core el gym.

Den 15 maj kommer jag ha gått ner ytterligare 3 kg och fastnat lite på vågen, för jag bygger även muskler och ersätter fettvikt med muskelvikt. Jag tränar nu utöver de övriga fem passen långa promenader tex. morgonpromenader eller till och från jobbet. Jag försöker hitta andra alternativa träningsätt såsom, simmning, klättring osv.

Den 30 juni har jag gått ner 10 kg totalt. Jag tränar nu regelbundet som en del av min vardag och mår fantastiskt. Sen den 15 juni har jag kört strikt deff för att få bort det sista för att nå 57 kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0