Busy bee.

Då denna vecka har bestått av mängder av jobb, jag har varit på frilandsjobb och vart on set i tolv timmar om dagen har träningen inte blivit av då sömn har varit en prioritet. Men imorse så vaknade jag av mig själv klockan 0800 och traskade iväg till gymmet för att gå på löpbandet. Jag tycker det är så halt ute och kallt så då utnyttjar jag mitt gymkort och går där istället. Efter trettio minuter på löpbandet i pw takt så började benhinnerna strejka så jag tänkte det fick räcka. Jag känner mig fortfarande väldigt obekväm i gymmet,  det känns som (men naturligtvis är det bara en känsla) att alla tittar på mig.
Men, vem fan bryr sig igentligen. Jag är sjukt nöjd över att jag tog mig upp o pallrade mig iväg och att jag jobbar på att känna mig bekväm.

Nu är det smoothie som gäller sen ska jag traska iväg till jobbet. Får bli en prommis dit så jag lägger till 30 minuter till, till dagens träning.
Imorgon ska jag på Powerstep innan jobbet. Jey.
Jag längtar även till måndag då jag ska få träna med Simon.


Ses.



Det gäller att se målet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0