Dag 1

Så dagen började jag med en smoothie och sen bar det av för att fixa lite på jobbet.
Sen blev det lunch då jag åt en handfull bladspenat, 1 tomat, 1 avokado 100 g halloumi. Sen åt jag några torkade aprikoser innan träningen med simon.
Det blev mest tester, mätningar osv.
Inte så kul att mäta fettet men det kommer bli roligare att se skillnaden även i siffror.
och så har jag fått hemläxa.

Men så här såg det ut idag:
Vikt 65,5 kg
Fettprocent 38%
Armhävningar (knän) 18st
Plankan 2 minuter
Springa 12 min - 1550 m
Sen kom jag inte ihåg resten.


Men iallfall, kul att se att man kan pressa sig själv, att det inte gör så ont som man tror.
Så nu ska jag ta tag i hemläxan och köra ett bp pass. Sen har jag tre pw att fixa under veckan även.
Så nu laddar jag med en varm kycklingsallad och sen så blir det gymmet.



 

Jag laddar med min favoritpepplåt Rihanna - Russian Roulette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0