Motigt

Idag var det en sån dag då allt kändes tungt. Jag ville inte kliva upp ur sängen imorse utan bara ligga kvar och mysa hela dagen. Men eftersom jag hade ärenden att göra så pallrade jag mig ut. Shoppade det jag skulle och drog hem och lagade lunch. Sen tog jag en koffeintablett och träning stod på schemat. Jag försökte i mitt huvud komma på alla möjliga anledningar till varför jag skulle slippa eller kunna strunta i det. Men jag klädde på mig och gick bara ut. Hela första trettio minuterna försökte hjärnan övertala mig att jag behövde gå hem, det var för kallt,jag var trött, osv osv. Men nu 50 minuter senare andas jag ut och känner mig nöjd. Ibland måste man bara.


Just do it.



Ett steg närmare min drömkropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0