När livet inte blir som man tänkt sig.

Förra året började med drömmar, mål och visioner.
Men det blev inte som jag tänkt mig. Med ett nytt jobb och andra personliga händelser som stod i vägen fick träningen helt stå åt sidan. Efter en hård separation och en tuff sommar hade jag ändå rasat i vikt och vägde runt 57 kg när jag var som minst.
Men det var inte hälsosamt. Nu är jag uppe på 63 kg igen. Jag mår bra och har andra prioriteringar i livet.
Idag börjar jag träna med Simon Forsberg på Fitness24/7 och det är dax att seriöst satsa.
Motivationen finns, lika så inspirationen.
Nu saknas mitt jävlar anamma som jag börjar få.
Det gäller att skippa ursäkterna och få in träningen i mitt liv.

Kost och vardagshälsa är redan något som ligger rätt bra till med.
Men nu vill jag se resultat. Så vi får väl se. Men bikiniformen i sommar kommer inte bli som den har varit.


Dagen börjar jag med en smoothie gjord på 1 dlmango, 1dl hallon, 1 dl havremjölk och 1 dl laktosfri vaniljyoghurt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0